• Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti hökumətinin 1918-ci il 28 may tarixli qərarı ilə maarif və təhsil üzrə ilk nazirlik-Xalq Maarifi Nazirliyi yaradılıb. Nazirlər Şurasının 30 iyun 1918-ci il tarixli qərarı ilə Xalq Maarifi Nazirliyinin üç şöbədən (ümumi orta təhsil, ali və orta ixtisas təhsili, peşə məktəbləri) ibarət strukturu təsdiq olunub.

    Azərbaycan SSR Xalq Komissarları Sovetinin 28 aprel 1920-ci il tarixli qərarı ilə Xalq Maarifi Nazirliyinin adı dəyişdirilərək Xalq Maarifi Komissarlığı adı ilə yenidən təşkil edilib və ölkədəki bütün təhsil müəssisələri bu qurumun tabeliyinə verilib.

Menyu Menyu Geri
SUALIM VAR Elektron sənəd yoxlanışı

Kotirovkalar sorğusu üsulu ilə satınalınma

Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi nəzdində Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsi “Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsi ilə Avropa Komissiyasının Təhsil, Audiovizual və Mədəniyyət Agentliyi arasında imzalanmış “Erasmus+ eTvinninq Milli Dəstək Xidmətləri/Tərəfdaş Dəstək Agentliyi” adlı qrant müqaviləsi çərçivəsində “eTwinning layihəsinin Azərbaycan üzrə fəaliyyət planına əsasən təşviqat işlərinin təşkili”nin kotirovkalar sorğusu üsulu ilə satınalınmasını həyata keçirir. Maraqlanan təşkilatlar 012 5650237 (daxili 2022) telefon nömrəsi ilə əlaqə saxlaya bilərlər. Kotirovkalar sorğusunda iştirak etmək üçün sənədlər 16 mart 2017-ci il saat 1800 -dək qəbul olunur. Ünvan: Azadlıq prospekti 909

Koreya Respublikası 2018-2019-cu tədris ili üzrə təqaüd proqramı elan edir

Ölkə: Koreya Respublikası Təhsil səviyyəsi: Magistratura, doktorantura və tədqiqat Yaş həddi: 40 yaşadək Təqaüdün müddəti: Magistratura təhsil səviyyəsi üçün 3 il, doktorantura təhsil səviyyəsi üçün 4 il, tədqiqat proqramı üçün 6 ay Qarşılanan xərclər: Aylıq təqaüd, təhsil haqqı, dil kursu, yol xərci, sığorta xərci   və s.    Qeyd 1. Namizədlər sənədlərini  Koreya Respublikasının Azərbaycandakı    səfirliyinə təqdim etməlidir. Qeyd 2. İngilis (TOEFL və IELTS Academic) və Koreya (TOPİK) dilləri üzrə sertifikatı olanlara üstünlük verilir.   Müvafiq keçidlər: http://www.studyinkorea.go.kr/ http://www.studyinkorea.go.kr/en/sub/gks/selectBoardList.do?bbsId=BBSMSTR_000000000461   Seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar. 2018 Korean Government Scholarship Program For Graduate Degrees Application Guidelines 2018 Korean Government Scholarship Program for Graduate Degrees: FAQ Application Form

Dərslik komplektlərinin (dərslik və müəllim üçün metodik vəsaitlərin) çapının satın alınması məqsədilə açıq tender elanı

Satınalma müqaviləsinin bağlanılmasına dair bildiriş

Azərbaycan Respublikası  Təhsil Nazirliyinin aparatı üçün AZS 282-2007 standartının tələblərinə uyğun 19 litrlik polikarbonat qablarda qablaşdırılmış içməli suların satın satın alınması ilə əlaqədar keçirilmiş kotirovkalar sorğusunda iştirak edən iddiaçıların təklifləri qiymətləndirilmişdir. Kotirovka sorğusunun nəticələri haqqında Tender komissiyasının yekun protokoluna əsasən “Kristal LTD” Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti qalib elan edilmiş və həmin təşkilat ilə 05 mart 2018-ci il tarixdə satınalma müqaviləsi bağlanılmışdır.

Açıq tender elanı

10 saylı Ərazi Maliyyə Hesablaşma Mərkəzi (ikinci elan) açıq tenderə dəvət edir   Tender 1 lot üzrə keçirilir. Lot 1 - Dezinfeksiya, dezinseksiya və deratizasiya işləri   Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar. Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Tərtər şəhəri H.Əliyev pr. 4 (Əlaqələndirici şəxs: Şakir İmanov, telefon :(022) 236-20-29) ünvanından ala bilərlər.   İştirak haqqı Lot 1 - 50 manat Hesab: AZ63AIIB32051019444500201145 VÖEN 7200462691 Bank: Kapital Bank ASC Tərtər filialı Kodu: 200457 VÖEN: 9900003611 M/H: AZ37NABZ01350100000000001944 S.W.İ.F.T: AIIBAZ2X   İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır. İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər: 1. Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət; 2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi; 3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır); 4. Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır); 5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış; 6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti; 7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı; 8. İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri; 9. İddiaçıların müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları; 10. Digər sənədlər: Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə  tərcümə olunmalıdır).   Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir. İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 05.03.2018-ci il saat 17:00-a qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-03-15 15.03.2018-ci il saat 17:00-a qədər Tərtər şəhəri H.Əliyev pr.4 ünvanına təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. İddiaçıların təklifləri 16.03.2018-ci il saat 10:00-da Tərtər şəhəri H.Əliyev pr.4 ünvanında açılacaqdır. İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.   TENDER KOMİSSİYASI

Açıq tender elanı

Kotirovkalar sorğusu üsulu ilə satın alınmaya dair bildiriş

Azərbaycan Respublikası Təhsil  Nazirliyinin aparatı üçün mebel avadanlıqlarının kotirovkalar sorğusu üsulu ilə satın alınmasını həyata keçirir. Maraqlanan təşkilatlar (012) 599-11-55, daxili 5252 telefon nömrəsi ilə əlaqə saxlaya bilərlər. Kotirovkalar sorğusunda iştirak etmək üçün sənədlər 06.03.2018-ci il tarixində, saat 18:00-dək qəbul olunur. Ünvan: AZ 1008, Bakı şəhəri, Xətai prospekti 49.

Tenderə dəvət

TƏHSİL NAZİRLİYİ 4 SAYLI ƏRAZI MALİYYƏ HESABLAŞMA MƏRKƏZİ (İKİNCI ELAN) AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR:   Tender 1 lot üzrə keçirilir   Lot 1 - Dezinfeksiya, dezinseksiya və deratizasiya işləri   Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.   Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Oğuz şəhəri, Xətai küç. 29 (Əlaqələndirici şəxs: Mayıl Kərimov, telefon :(070) 610-24-99) ünvanından ala bilərlər .   İştirak haqqı   lot 1 - 50 manat   Hesab: AZ66AİİB32051019446800201168 VÖEN 6600404981 Bank: Kapital Bank Oğuz filialı Kodu: 200684 VÖEN: 9900003611 M/H: AZ37NABZ01350100000000001944 S.W.İ.F.T: BİK:AİİBAZ2X   İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır. İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər: 1. Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət; 2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi; 3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır); 4. Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bankgünü qüvvədə olmalıdır); 5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış; 6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti; 7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı; 8. İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri; 9. İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları; 10. Digər sənədlər: Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə  tərcümə olunmalıdır). Tender proseduru «Dövlət satınalmaları haqqında» qanuna uyğun keçiriləcəkdir. İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 2018-03-05 17:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 2018-03-15 17:00-a qədər Oğuz şəhəri, Xətai küç. 29 ünvanına təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. İddiaçıların təklifləri 3 mart 2018-ci il saat 11:00-da Oğuz şəhəri, Xətai küçəsi, 29 ünvanında açılacaqdır. İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.   TENDER KOMİSSİYASI

5 saylı Ərazi Maliyyə Hesablaşma Mərkəzinin açıq tender elanı

Azərbaycan  Respublikası  Təhsil  Nazirliyinin 5  saylı  Ərazi  Maliyyə  Hesablaşma  Mərkəzi açıq  tender  elan  edir   Tender 1 lot üzrə keçirilir. Lot- 1. Deratizasiya, dezinseksiya və dezinfeksiya işlərinin görülməsi. Tender  iştirakçılarına  təklif  edilir  ki, öz  təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış  şəkildə ikiqat zərflərdə, yazılı  surətdə  təqdim  etsinlər. Müqaviləni  yerinə  yetirmək  üçün tender  iştirakçıları  lazımi  maliyyə  və  texniki  imkanlara  malik  olmalıdırlar. Tenderdə  iştirak  etmək  istəyənlər  lot  üzrə 50 (əlli) manat  məbləğində iştirak  haqqını  aşağıda  göstərilən  hesaba  köçürdükdən  sonra  Azərbaycan  dilində  tərtib  olunmuş  əsas  şərtlər  toplusunu  Balakən  rayonu  H.Əliyev  prospekti 81 ünvanından (əlaqələndirici şəxs Elnur  İbrahimov  Telefon: 02429-5-54-06) ala bilərlər VÖEN:3800682661 Bank:Kapital Bank Balakən filialı H/h-AZ83AİİB32051019446900201169 VÖEN:9900003611 M/h-AZ37NABZ01350100000000001944 S.W.İ.F.T BİK AİİBAZ2X   İştirak  haqqı  heç bir halda geri qaytarılmır. İddiaçılar tenderdə iştirak etmək  üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər: - Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət - Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi - Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır) - Tender təklifinin dəyərinin 1 faizi həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır) - Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş  öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanlarından arayış - İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə  hesablarının surəti - İddiaçının  son  bir  ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı - İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizanmnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri Görülən işlər təqdim olunmuş qrafikə əsasən yerinə yetirilməlidir. Sənədlər Azərbaycan dilində 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə edilməlidir). Tender  proseduru “Dövlət satınalınmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun keçiriləcəkdir. İddiaçilar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri tender təklifi və bank zəmanəti istisna olmaqla 5 mart 2018-ci il saat 17 00 –dək, tender təklifi və bank zəmanətini isə 15 mart  2018-ci il saat 17:00-dək möhürlənmiş ikiqat zərfdə təqdim etməlidirlər. İddiaçıların təklifləri 16 mart 2018-ci il saat 10:00-da  yuxarıda göstərilən ünvanda açıqlanacaqdır. İddiaçıların səlahiyyətli  nümayəndələri  iştirak  edə  bilərlər.   Tender   Komissiyası

13 saylı Ərazi Maliyyə Hesablaşma Mərkəzinin kotirovka sorğusu elanı

Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin 13 saylı Ərazi Maliyyə Hesablaşma Mərkəzi 2018-ci il təhsil müəssisələri üçün 224300 maddəsindən texniki suyun satın alınması məqsədi ilə kotirovka sorğusu elan edir   Kotirovka təklifləri 23.02.2018-ci il saat 17:00-a qədər 13 saylı Ərazi Maliyyə Hesablaşma Mərkəzinin tender komissiyasına təqdim olunmalıdır. Təkliflərin açılma proseduru 27.02.2018-ci il tarixində saat 15:00-da həyata keçiriləcəkdir. Prosedura iddiaçıların səlahiyyətli nümayəndəsi də iştirak edə bilər.   Ünvan: Salyan şəhəri, Ə.Hüseynov küç.-2A, Əlaqə telefonu: (012) 585-09-25   Tender Komissiyası

28/11/2024

Dostluq daha gözəldir!

Ətraflı
28/11/2024

Noyabrın 27-də Biznes Mühiti və Beynəlxalq Reytinqlər üzrə Komissiyanın Elm və Təhsil Nazirliyinin rəhbərlik etdiyi “İnsan kapitalı” işçi qrupunun növbəti iclası keçirilib. #ElmVəTəhsilNazirliyi #EduAz Ətraflı: https://edu.gov.az/az/news-and-updates/21739-1

Ətraflı
26/11/2024

Şagirdlərin məktəbdənkənar təhsil müəssisələrinə elektron qəbulu prosesinə start verilir.

Ətraflı