• Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti hökumətinin 1918-ci il 28 may tarixli qərarı ilə maarif və təhsil üzrə ilk nazirlik-Xalq Maarifi Nazirliyi yaradılıb. Nazirlər Şurasının 30 iyun 1918-ci il tarixli qərarı ilə Xalq Maarifi Nazirliyinin üç şöbədən (ümumi orta təhsil, ali və orta ixtisas təhsili, peşə məktəbləri) ibarət strukturu təsdiq olunub.

    Azərbaycan SSR Xalq Komissarları Sovetinin 28 aprel 1920-ci il tarixli qərarı ilə Xalq Maarifi Nazirliyinin adı dəyişdirilərək Xalq Maarifi Komissarlığı adı ilə yenidən təşkil edilib və ölkədəki bütün təhsil müəssisələri bu qurumun tabeliyinə verilib.

Menyu Menyu Geri

Menyu

SUALIM VAR Elektron sənəd yoxlanışı

“Rəqəmsal bacarıqlar” layihəsi çərçivəsində ixtisasartırma təlimi

Gəncə şəhərində “Rəqəmsal bacarıqlar” layihəsi çərçivəsində müəllimlər üçün ixtisasartırma təlimlərinin növbəti mərhələsi keçirilib. 27 informatika müəlliminin iştirak etdiyi təlimdə müəllimlər pilot layihə haqqında yeni məlumat alıb, proqramla bağlı biliklərini təkmilləşdiriblər.

Təlimlərin məqsədi  müəllimlərin yeni texnologiyalarla işləmək qabiliyyətini, İKT sahəsində praktik biliklərini artırmaqdır. Bakı və Gəncə şəhərlərində keçirilən təlimlər  tədris ili ərzində mərhələlər üzrə təşkil olunur və hər müəllim üçün 116 tədris saatından ibarətdir. Noyabr ayında təlimlərdə ümumilikdə 300-ə yaxın müəllim iştirak edəcək.  Bakıda keçirilən təlimlər isə noyabrın 23-dək davam edəcək.

“Rəqəmsal bacarıqlar” pilot layihəsi 2017-2018-ci tədris ilində Bakı şəhərində 45 məktəb üzrə 6500 şagirdi əhatə edib. Cari tədris ilində isə Bakı və Gəncə şəhərləri üzrə 71 məktəb və 26 000 şagird bu layihəyə cəlb olunub. Layihə informasiya texnologiyaları sistemləri və rəqəmsal bacarıqların öyrədilməsi üzrə proqramlar hazırlayan “Alqoritmika” beynəlxalq təhsil şirkəti ilə birgə keçirilir. Dünyanın ən innovativ metodikalarından istifadə edilməklə peşəkar metodist və pedaqoqlar tərəfindən hazırlanan proqram müvafiq sahə üzrə ən yaxşı təcrübələri özündə birləşdirir. Həmçinin fərdi təlim, nəzəriyyə və tətbiqi yanaşma, fənlərarası əlaqə və motivasiyanın artırılması prinsiplərinə əsaslanır.


3 il əvvəl