• Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti hökumətinin 1918-ci il 28 may tarixli qərarı ilə maarif və təhsil üzrə ilk nazirlik-Xalq Maarifi Nazirliyi yaradılıb. Nazirlər Şurasının 30 iyun 1918-ci il tarixli qərarı ilə Xalq Maarifi Nazirliyinin üç şöbədən (ümumi orta təhsil, ali və orta ixtisas təhsili, peşə məktəbləri) ibarət strukturu təsdiq olunub.

    Azərbaycan SSR Xalq Komissarları Sovetinin 28 aprel 1920-ci il tarixli qərarı ilə Xalq Maarifi Nazirliyinin adı dəyişdirilərək Xalq Maarifi Komissarlığı adı ilə yenidən təşkil edilib və ölkədəki bütün təhsil müəssisələri bu qurumun tabeliyinə verilib.

МЕНЮ МЕНЮ НАЗАД

Təhsil Nazirliyinə müraciət etməzdən əvvəl Virtual Bələdçi, Xidmətlər və Təqvim bölmələrinə nəzər yetirməyiniz tövsiyə olunur.

Virtual bələdçi Virtual Bələdçi Xidmətlər Xidmətlər Xidmətlər təqvimi Calendar

Контактная информация

  • Адрес:
    AZ 1008, Азербайджанская Республика, город Баку, проспект Хатаи 49.
  • Телефон/Факс:
    (+994 12) 599-11-55 (если известен внутренний номер) / (+ 994 12) 496-06-47
  • E-Mail

DİQQƏT!

Qeyd edilən elektron poçt ünvanı və telefon nömrəsi Elm və Təhsil Nazirliyi tərəfindən yalnız korporativ və ya işgüzar yazışmalar üçün nəzərdə tutulub. Bu səbəbdən müraciət etmək üçün aşağıdakı vasitələrdən istifadə etməyiniz xahiş olunur.


Sual (məlumat) xarakterli müraciətinizi Elm və Təhsil Nazirliyinin 146 Çağrı Mərkəzinə zəng etməklə və “Whatsapp” xidmətinə yazmaqla müraciətinizi ünvanlaya bilərsiniz.


146-1: в связи с общеобразовательными учреждениями, расположенными в городе Баку;
146-2: Для предоставления информации о чрезвычайных ситуациях;
146-3: В связи с приёмом на работу, изменением места работы, преемственностью и сертификацией учителей;
146 - 4: Для технической поддержки оборудования, связи и сети в школах;
146 - 5: Для получения психологической помощи;
146 - 6: Для связи с колл-центром Министерства Науки и Образования;
146 - 7: Для связи с Государственным агентством профессионального образования;
146 - 9: Группа Управления "Государственной программы по повышению международной конкурентоспособности системы высшего образования в Азербайджанской Республике на 2019-2023 годы;
146 - 0: Для связи с Региональными управлениями образования;

“Whatsapp” xidmətindən istifadə üçün keçid: WHATSAPP

Şikayət xarakterli müraciətinizi portal.edu.az platformasında qeydiyyatdan keçərək “Vətəndaş müraciətləri” bölməsindən şəxsi kabinet vasitəsilə Elm və Təhsil Nazirliyi və tabe qurumlara elektron qaydada göndərməyiniz tövsiyə olunur.

Təhsil arayışları və həlli əlavə araşdırma tələb edən məsələlərlə bağlı müraciətləri ətraflı şəkildə Elm və Təhsil Nazirliyinə kağız üzərində (yazılı) poçt vasitəsilə göndərməyiniz tövsiyə olunur.

Müraciətinizi tərtib edərkən qeyd edilən tələblərə riayət etməyiniz xahiş olunur:

Müraciət edən şəxsin (sizin) əlaqə məlumatlarını düzgün qeyd edin.

Müraciətin məzmununun oxunaqlı, təfsilatlı və dəqiq olmasına diqqət edin.

Müraciətinizi Elm və Təhsil Nazirliyinin rəsmi poçt ünvanına (Ünvan: AZ1008, Azərbaycan Respublikası, Bakı şəhəri, Xətai prospekti, 49) göndərin.

Qeyd:Portal.edu.az platforması vasitəsilə daxil olmuş elektron müraciətin orta icra müddəti yazılı kağız üzərində edilmiş müraciətin qanunda nəzərdə tutulmuş icra müddətindən 3 dəfə qısadır.

Vətəndaşların Elm və Təhsil Nazirliyi tərəfindən qəbulu Nazirliyin, eləcə də tabe qurumlarının vətəndaşların qəbulu və xidmət mərkəzləri tərəfindən həyata keçirilir:

-Elm və Təhsil Nazirliyinin Vətəndaşların qəbulu mərkəzi – Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Əbdüləzəl Dəmirçizadə küçəsi 5; https://maps.app.goo.gl/x4ybJP2QVHLtx4xT8

-Elm və Təhsil Nazirliyinin ümumi və məktəbəqədər təhsil məsələləri üzrə Vətəndaşlara Xidmət Mərkəzi - Bakı şəhəri, Fətəli xan Xoyski 109, https://maps.app.goo.gl/468nUz1DBG4j7LzE7

-Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin Vətəndaşların qəbulu mərkəzi – Bakı şəhəri, Xan Şuşinski 51, https://goo.gl/maps/TpNkoginbY6EUx3A6

-Təhsildə Keyfiyyətin Təminatı Agentliyinin Vətəndaşların qəbulu mərkəzi – Bakı şəhəri, Qara Qarayev prospekti 2B, https://goo.gl/maps/ysmKYEEeKokPT4iF7

-Peşə Təhsili üzrə Dövlət Agentliyinin Vətəndaşların qəbulu mərkəzi – Bakı şəhəri, Əlicabbar Orucəliyev 61, https://goo.gl/maps/MAWGP8UJFKPbE1bH8

Bununla yanaşı, vətəndaşlar aşağıda qeyd olunan "ASAN xidmət" mərkəzlərinə yaxınlaşmaqla müvafiq təhsil xidmətlərindən yararlana bilərlər:

●5 saylı Bakı "ASAN xidmət" mərkəzi

●6 saylı Bakı "ASAN xidmət" mərkəzi

●7 saylı Bakı "ASAN xidmət" mərkəzi

●2 saylı Sumqayıt regional "ASAN xidmət" mərkəzi

●1 saylı Gəncə regional "ASAN xidmət" mərkəzi

●Quba "ASAN xidmət" mərkəzi

●Şamaxı "ASAN xidmət" mərkəzi

●Bərdə "ASAN xidmət" mərkəzi

●Sabirabad "ASAN xidmət" mərkəzi

●Tovuz "ASAN xidmət" mərkəzi

●Masallı "ASAN xidmət" mərkəzi

●Mingəçevir "ASAN xidmət" mərkəzi

●İmişli "ASAN xidmət" mərkəzi

●Şəki "ASAN xidmət" mərkəzi

●Salyan Regional “ASAN xidmət” mərkəzi

●Balakən “ASAN xidmət” mərkəzi


Elm və Təhsil Nazirliyi tərəfindən vətəndaşlara "ASAN xidmət" mərkəzlərində göstərilən xidmətlərə aşağıdakılar aiddir:

-Təhsil sahəsində vətəndaş müraciətləri üzrə məsləhətçi xidməti;

-Cari təhsilalanlar üçün elektron təhsil arayışları;

-Ümumi təhsil müəssisələrinin birinci siniflərinə şagird qəbulu qeydiyyat;

-Şagirdlərin elektron yerdəyişməsi qeydiyyat;

-Təhsil tələbə kreditinə elektron müraciət qeydiyyat;

-Uşaqların məktəbəhazırlıq qruplarına elektron qeydiyyatı;

-Məktəbəqədər təhsil müəssisələrinə elektron qeydiyyat;

-Ali təhsil pilləsinin magistratura səviyyəsi üzrə elektron sənəd qəbulu;

-Ali təhsil pilləsinin bakalavr səviyyəsi üzrə elektron sənəd qəbulu;

Vətəndaşlar Elm və Təhsil Nazirliyinin tabe qurumları və rəhbər vəzifəli şəxslərinin qəbuluna yazılmaq üçün çağrı mərkəzinin "146-6" nömrəli telefonuna zəng edə, Elm və Təhsil Nazirliyinin “Whatsapp” nömrəsinə yaza, yaxud aşağıdakı keçiddən istifadə edə bilərlər.