• Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti hökumətinin 1918-ci il 28 may tarixli qərarı ilə maarif və təhsil üzrə ilk nazirlik-Xalq Maarifi Nazirliyi yaradılıb. Nazirlər Şurasının 30 iyun 1918-ci il tarixli qərarı ilə Xalq Maarifi Nazirliyinin üç şöbədən (ümumi orta təhsil, ali və orta ixtisas təhsili, peşə məktəbləri) ibarət strukturu təsdiq olunub.

    Azərbaycan SSR Xalq Komissarları Sovetinin 28 aprel 1920-ci il tarixli qərarı ilə Xalq Maarifi Nazirliyinin adı dəyişdirilərək Xalq Maarifi Komissarlığı adı ilə yenidən təşkil edilib və ölkədəki bütün təhsil müəssisələri bu qurumun tabeliyinə verilib.

Menu Menu Back

Təhsil Nazirliyinə müraciət etməzdən əvvəl Virtual Bələdçi, Xidmətlər və Təqvim bölmələrinə nəzər yetirməyiniz tövsiyə olunur.

Virtual bələdçi Virtual Bələdçi Xidmətlər Xidmətlər Xidmətlər təqvimi Calendar

Contact information

  • ADDRESS
    AZ1008, Azerbaijan Republic, Baku, Khatai Avenue, 49
  • TELEPHONE/FAX
    (+994 12) 599-11-55 (if you know the internal number)/(+994 12) 496-06-47
  • HOTLINE

    146 - 1: On general educational establishments located in Baku city;
    146 - 2: For informing of extraordinary events;
    146 - 3: On recruitment, workplace relocation, permanency and certification of teachers;
    146 - 4: On technical assistance for equipment, connection and network in schools;
    146 - 5: For those who seek psychological support;
    146 - 6: To contact with Call Center of the Ministry of Science and Education;
    146 - 7: To contact the State Agency on Vocational Education;
    146 - 0: To contact the Regional Departments of Education;

  • Whatsapp
  • EMAIL
  • WORKING HOURS
    09:00 - 16:00 Work days of week

DİQQƏT!

Qeyd edilən elektron poçt ünvanı Elm və Təhsil Nazirliyi tərəfindən yalnız korporativ və ya işgüzar yazışmalar üçün nəzərdə tutulub. Bu səbəbdən müraciət etmək üçün aşağıdakı vasitələrdən istifadə etməyiniz xahiş olunur.


Sual (məlumat) xarakterli müraciət:

Sual (məlumat) xarakterli müraciətinizi Elm və Təhsil Nazirliyinin rəsmi “Whatsapp” xidmətinə yazmaqla və ya çağrı mərkəzinə (146-6) zəng etməklə ünvanlaya bilərsiniz.

‣ Bakı şəhərində yerləşən ümumi və məktəbəqədər təhsil müəssisələri ilə bağlı 146-1,

‣ Fövqəladə hallar barədə məlumat vermək üçün 146-2,

‣ Müəllimlərin işə qəbulu, iş yerinin dəyişdirilməsi, daimiləşməsi və sertifikasiyası ilə bağlı 146-3,

‣ Məktəblərdə avadanlıq, bağlantı və şəbəkə üzrə texniki dəstək üçün 146-4,

‣ Təhsil Tələbə Kredit Fondu ilə əlaqə yaratmaq üçün 146-5,

‣ Peşə Təhsili üzrə Dövlət Agentliyi ilə əlaqə yaratmaq üçün 146-7,

‣ Regional təhsil idarələri ilə əlaqə yaratmaq üçün 146-0 çağrı mərkəzlərinə müraciət etməyiniz tövsiyə olunur.

“Whatsapp” xidmətindən istifadə üçün keçid: WHATSAPP

Elektron (yazılı) müraciət (təklif, ərizə, şikayət):

Şikayət xarakterli müraciətinizi portal.edu.az platformasında qeydiyyatdan keçərək “Vətəndaş müraciətləri” bölməsindən şəxsi kabinet vasitəsilə Elm və Təhsil Nazirliyi və tabe qurumlara elektron qaydada göndərməyiniz tövsiyə olunur.

Kağız üzərində (yazılı) müraciət (təklif, ərizə, şikayət): Diqqət!

Təhsil arayışları və həlli əlavə araşdırma tələb edən məsələlərlə bağlı müraciətləri ətraflı şəkildə Elm və Təhsil Nazirliyinə kağız üzərində (yazılı) poçt vasitəsilə göndərməyiniz tövsiyə olunur.

Müraciətinizi tərtib edərkən qeyd edilən tələblərə riayət etməyiniz xahiş olunur:

Müraciət edən şəxsin (sizin) əlaqə məlumatlarını düzgün qeyd edin.

Müraciətin məzmununun oxunaqlı, təfsilatlı və dəqiq olmasına diqqət edin.

Müraciətinizi Elm və Təhsil Nazirliyinin rəsmi poçt ünvanına (Ünvan: AZ1008, Azərbaycan Respublikası, Bakı şəhəri, Xətai prospekti, 49) göndərin.

Yazılı müraciətinizi şəxsən Elm və Təhsil Nazirliyinin Vətəndaşların qəbulu mərkəzinə gəlməklə də ünvanlaya bilərsiniz.

Qeyd: Portal.edu.az platforması vasitəsilə daxil olmuş elektron müraciətin orta icra müddəti yazılı kağız üzərində edilmiş müraciətin qanunda nəzərdə tutulmuş icra müddətindən 3 dəfə qısadır.

Vətəndaşların qəbulu:

Vətəndaşların Elm və Təhsil Nazirliyi tərəfindən qəbulu Nazirliyin, eləcə də tabe qurumlarının vətəndaşların qəbulu mərkəzləri tərəfindən həyata keçirilir:

- Elm və Təhsil Nazirliyinin Vətəndaşların qəbulu mərkəzi – Nərimanov rayonu, Əbdüləzəl Dəmirçizadə küçəsi 5;

- Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin Vətəndaşların qəbulu mərkəzi – Bakı şəhəri, Xan Şuşinski 51;

- Təhsildə Keyfiyyətin Təminatı Agentliyinin Vətəndaşların qəbulu mərkəzi – Bakı şəhəri, Qara Qarayev prospekti 2B;

- Peşə Təhsili üzrə Dövlət Agentliyinin Vətəndaşların qəbulu mərkəzi – Bakı şəhəri, Əlicabbar Orucəliyev 61.


Bununla yanaşı, vətəndaşlar aşağıda qeyd olunan "ASAN xidmət" mərkəzlərinə yaxınlaşmaqla müvafiq təhsil xidmətlərindən yararlana bilərlər:

● 5 saylı Bakı "ASAN xidmət" mərkəzi

● 7 saylı Bakı "ASAN xidmət" mərkəzi

● 2 saylı Sumqayıt regional "ASAN xidmət" mərkəzi

● 1 saylı Gəncə regional "ASAN xidmət" mərkəzi

● Ağcabədi "ASAN xidmət" mərkəzi

● Tovuz "ASAN xidmət" mərkəzi

● Masallı "ASAN xidmət" mərkəzi

● Mingəçevir "ASAN xidmət" mərkəzi

● İmişli "ASAN xidmət" mərkəzi

● Şəki "ASAN xidmət" mərkəzi


Elm və Təhsil Nazirliyi tərəfindən vətəndaşlara "ASAN xidmət" mərkəzlərində göstərilən xidmətlərə aşağıdakılar aiddir:

- Təhsil sahəsində vətəndaş müraciətləri üzrə məsləhətçi xidməti;

- Cari təhsilalanlar üçün elektron təhsil arayışları;

- Ümumi təhsil müəssisələrinin birinci siniflərinə şagird qəbulu (qeydiyyat);

- Şagirdlərin elektron yerdəyişməsi (qeydiyyat);

- Təhsil tələbə kreditinə elektron müraciət (qeydiyyat);

- Uşaqların məktəbəhazırlıq qruplarına elektron qeydiyyatı;

- Məktəbəqədər təhsil müəssisələrinə elektron qeydiyyat;

- Ali təhsil pilləsinin magistratura səviyyəsi üzrə elektron sənəd qəbulu;

- Ali təhsil pilləsinin bakalavr səviyyəsi üzrə elektron sənəd qəbulu;

- Sertifikatlaşdırma prosesindən keçmiş təhsilverənlərə sertifikatların verilməsi


Vətəndaşlar Elm və Təhsil Nazirliyinin tabe qurumları və rəhbər vəzifəli şəxslərinin qəbuluna yazılmaq üçün çağrı mərkəzinin "146-6" nömrəli telefonuna zəng edə, Elm və Təhsil Nazirliyinin “Whatsapp” nömrəsinə yaza, yaxud aşağıdakı keçiddən istifadə edə bilərlər.